• Είχε ΤΗΝ ιδέα: Καφές σε χωνάκι

    Είχε ΤΗΝ ιδέα: Καφές σε χωνάκιΚαθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι ποστάρουν φαγητά, καφέδες και ποτά στο #Instagram, με τα hashtags να παίρνουν «φωτιά». Ωστόσο, ένα hashtag και ένας καφές αλλιώτικος από τους άλλους, κάνει τη διαφορά! Καφές σε χωνάκι ή στη γλώσσα του Instagram... #coffeeinacone

    Ο Ντάιαν Λέβινραντ, ιδιοκτήτης του «The Grind Coffee Company» στο Γιοχάνεσμπουργκ είχε την έμπνευση να ξεκινήσει κάτι καινούργιο, μια νέα ιδέα στον καφέ.

    Η ιδέα το «Coffee in a cone» συνδυάζει παγωτό, καφέ και σοκολάτα, με γάλα σε σχήμα καρδούλα. Όλα αυτά μέσα σε ένα χωνάκι.

    Επειδή, όμως, τα απλά χωνάκια δεν ήταν βολικά, μιας και το περιεχόμενο γρήγορα χυνόταν, ο Ντάιαν αποφάσισε να φτιάξει τα δικά του, με ούτε μία, ούτε δύο αλλά 4 στρώσεις σοκολάτας. «Από τη στιγμή που βάζουμε το μείγμα μέσα στο χωνάκι, έχετε 3 λεπτά για να το καταναλώσετε», λέει ο Νταιάν.

    Αν ποτέ σας βγάλει ο δρόμος σας στο #Γιοχάνεσμπουργκ, μη διστάσετε να γευτείτε τον καφέ σε χωνάκι... θα χρειαστείτε μόλις 3 λεπτά!

  • Έγιναν δισεκατομμυριούχοι σε χρόνο ρεκόρ!

    Έγιναν δισεκατομμυριούχοι σε χρόνο ρεκόρ!Αυτοί είναι οι ταχύτερα αυτοδημιούργητοι δισεκατομμυριούχοι του κόσμου! Υπάρχουν 1.826 δισεκατομμυριούχοι στον κόσμο. Το να γίνεις ένας εξ’ αυτών είναι ένα εξαιρετικά εντυπωσιακό κατόρθωμα. Ωστόσο, μερικοί #δισεκατομμυριούχοι υπήρξαν εντυπωσιακότεροι από τους υπόλοιπους, τουλάχιστον σε σχέση με το χρόνο που απαιτήθηκε για να συγκεντρώσουν την περιουσία τους.

    Σας παρουσιάζουμε μερικούς από τους ταχύτερα αυτοδημιούργητους δισεκατομμυριούχους...
  • Ολυμπιακή Φλόγα - Η χρυσή ευκαιρία να συνέλθει η Αθήνα

    Ολυμπιακή Φλόγα - Η χρυσή ευκαιρία να συνέλθει η ΑθήναΗ τελετή παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στο Καλλιμάρμαρο, ήταν μια ακόμη τρανή απόδειξη της Ελληνικής ανικανότητας να μετατρέψει την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της σε κέρδος, οικονομικό και εθνικό ταυτόχρονα. Θα μπορούσε να αποτελεί ένα γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας, να προσελκύει στην #Ελλάδα προσωπικότητες του αθλητισμού, του πνεύματος, λάτρεις των Ολυμπιακών αγώνων και φυσικά τουρίστες.

    Η τελετή, που μόνιμα επιμένει να παραπέμπει στην ροντήρεια αισθητική του 1930, μέσα στο μισοάδειο - μισογεμάτο Στάδιο μόνο με Έλληνες θεατές, είναι η απόδειξη της θανατικής εσωστρέφειας που μαστίζει την Ελλάδα και αποκλείει οποιαδήποτε προοπτική για να καθιερωθούν Ελληνικά Brand Names σε δεκάδες τομείς, του πολιτισμού και της οικονομίας.
  • Σε αυτό το γκαράζ γεννήθηκε η Google. Στην Ελλάδα θα ήταν παράνομο!

    Σε αυτό το γκαράζ γεννήθηκε η Google Στην Ελλάδα θα ήταν παράνομο!Google, η εταιρεία που άλλαξε το Internet! Όλα ξεκίνησαν σε ένα γκαράζ, σε μια ήσυχη γειτονιά και σε απόσταση αναπνοής από το Πανεπιστήμιο του Stanford. Οι δύο συνιδρυτές της #Google νοίκιασαν σπίτι στην οδό Santa Margarita, από την Susan Wojcicki, που σήμερα είναι αντιπρόεδρος της εταιρείας. Το δίδυμο, πέρασε τον χειμώνα του 1998 στο γκαράζ του σπιτιού, οικοδομώντας την εταιρεία που θα άλλαζε το #Internet και τον τρόπο που επικοινωνούμε, μια για πάντα...

    Έπειτα από 18 χρόνια, η Google αποτελεί πλέον μια εταιρεία αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Διαβάζοντας κανείς την ιστορία για το μέρος όπου δημιουργήθηκε η εταιρεία, δεν μπορεί κανείς να μη σκεφθεί πως στην Ελλάδα αυτό που έκαναν οι ιδρυτές της Google θα ήταν παράνομο. Startup σε γκαράζ στην Ελλάδα; Πρόστιμο! Πρέπει να αλλάξουν πολλά...
  • Η «Ελληνίδα μάνα» που εξάγει ελαιόλαδο στην Κίνα

    Η Ελληνίδα μάνα που εξάγει ελαιόλαδο στην ΚίναΟ Κωνσταντίνος Δενδρινός, ο Νικόλας Κοκκώσης, ο Νάσος Τσούτσης και η Ιλεάνα Παπαδοπούλου ένιωθαν ότι η #Ελλάδα δεν προβάλλει αρκετά τον φυσικό της πλούτο στο εξωτερικό και ότι φαινόμαστε τόσο «φτωχοί», ενώ είμαστε τόσο πλούσιοι. Κάπως έτσι, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, παίρνοντας έμπνευση από την Ελληνίδα μαμά και τις αγνές της συνταγές, δημιούργησαν την εταιρεία «mamaGreek» ώστε να εξάγουν #ελαιόλαδο και άλλα Ελληνικά #προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού.

    Οι φιλοδοξίες τους είναι υψηλές, αλλά η ανάγκη να μείνουν προσγειωμένοι στην πραγματικότητα είναι επιτακτική. Επιθυμούν μέσω της «mamaGreek» να ενσωματώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα στο #brand τους και μέσω των συνεργασιών και της συλλογικής προσπάθειας, με άλλες #επιχειρήσεις, να προβάλλουν όσο το δυνατόν καλύτερα τον πλούτο της Ελλάδας, σε όσο το δυνατόν περισσότερους πιθανούς καταναλωτές....
http://www.connection.gr/components/com_mikro/images/up/s1/
http://www.connection.gr/inner.php/mikro/
1

η γνώμη σας

Πόσο συχνά αγοράζεις online;
Πατήστε σε μία επιλογή για να ψηφίσετε.

connection στο facebook