Όλη μέρα με ένα κινητό στο χέρι

Μοιραστείτε το

Εννιά στους δέκα Έλληνες είναι «όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι» στην κυριολεξία, σύμφωνα με έρευνα. Η χρήση του διαδικτύου έχει φτάσει στο σύνολο του πληθυσμού στο 96%.

«Σερφάρισμα» από την ηλικία των 5 ετών


Έρευνα της Focus Bari

Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση των «Focus on Tech Life Tips», που αφουγκράζεται την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία, από το 1995, με πρωτοβουλία της Focus Bari, το 90% των Ελλήνων είναι «όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι» στην κυριολεξία.

Αναλυτικότερα η έρευνα διαπιστώνει τα ακόλουθα:

Η χρήση του διαδικτύου έχει φτάσει στο σύνολο του Ελληνικού πληθυσμού στο 96%, καθώς εντάσσεται στους χρήστες και η μεγάλη πλειοψηφία των πιο ώριμων ηλικιών.

  • Εννιά στους δέκα Έλληνες είναι «όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι» στην κυριολεξία. Φανατικοί του mobile internet οι Έλληνες, με το 92% να περιηγείται μέσω του κινητού και το 88% σε καθημερινή βάση.
  • Η ενεργοποίηση στα social από σχεδόν ίδια αναλογία προφανώς «πυροδοτεί» αυτή την εξέλιξη, αν και παράλληλα…
  • Ανεβαίνει συνεχώς -τώρα στο 69%- η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Η πληθώρα των χρήσεων οδηγεί σχεδόν 3 στους 5 Έλληνες να δηλώνουν πως «η τεχνολογία βελτιώνει την ζωή μου», ενώ…
  • Το Chat GPT χρησιμοποιείται ήδη από έναν στους τέσσερις Έλληνες.


Παιδιά, διαδίκτυο και online αγορές

Η σχέση με την τεχνολογία προβλέπεται αυξανόμενη. Καθώς το μέλλον έρχεται από τα παιδιά: 9 στα 10 παιδιά (90%) ηλικίας 5-12 ετών είναι χρήστες του διαδικτύου. Στα παιδιά 10+ είναι καθολική η χρήση (97%).

Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν τα παιδιά στο διαδίκτυο είναι 100 λεπτά/ημέρα.

Σχεδόν 7 στους 10 (69%) έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο

Οι 25-34 ετών είναι οι fan του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού το 87% έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά εντός του 6μήνου. Σε αντίθεση με τους χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας 65+ οι οποίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι, καθώς μόλις το 37% έχει πραγματοποιήσει online αγορές μέσω διαδικτύου.

  • Ταυτότητα έρευνας – Μεθοδολογία: Τηλεφωνικές συνεντεύξεις CATI σε αντιπροσωπευτικό Πανελλαδικό δείγμα 10.000 ατόμων ανά εξάμηνο, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό.


Δες επίσης: Το επιθετικό marketing του Temu

Μοιραστείτε το